Posts Tagged ‘main’

Aktiviti 2 dalam 1

Written on December 13th, 2009 by Miss Yut2 shouts
Salam… This is not a everyday-activitity-to-do. I always make an excuses to clean my house.hahahah.. I’m not sooo rajin to clean and mop my house. Only will do it every […]
Full Story » Filed under Parent & kids Tags:,

Apa cerita anak2?

Written on December 9th, 2009 by Miss Yutno shouts
hSalam.. Baru le saya perasan, semenjak dua ni cerita pasal anak2 takde. Bukan takde yg menarik yg AZ the Duo buat, tapi Ibu diorang ni yg tembel sket nak update […]
Full Story » Filed under Me Tags:, ,

Tak pergi kolam renang, depan rumah pun jadi!!

Written on November 18th, 2009 by Miss Yut2 shouts
Salam… Sebelum saya ke Hospital Serdang utk perjumpaan dgn kumpulan sokongan, saya sempat le basuh kereta, basuh porch bagai. Geram nengok lantai porch tu dah bertukar warna. Dok kita sibuk […]

Aktiviti dua AZ

Written on October 31st, 2009 by Miss Yutno shouts
Salam… Gambar ni dah lama dah Cik Yut ambil. Tapi tak le berbulan. Disebabkan peristiwa yg berlaku tempoh hari, jadi Cik Yut kurang sket nak update. Minggu ni rasanya dah […]
Full Story » Filed under Me Tags:, ,

Bawa anak pi tempat kerja

Written on October 3rd, 2009 by Miss Yutno shouts
Salam… Masa cuti raya tempoh hari, Cik Yut hanya cuti sampai hari Selasa. Tak boleh ambil cuti pepanjang sbb tahun ni giliran Cik Yut jaga klinik. Jadinya bila dah mula […]
Full Story » Filed under What's Hot Tags:, ,

M.O.D @ Sarakids

Written on July 26th, 2009 by Miss Yutno shouts
Salam.. haha…giller btul lambat hapdet blog..memang tahap melampau sungguh nih… nak wat camner..mmg tahap bz gaban…w/pun hari2 mmg tepat jam 5pm balik umah..tapi mmg sibuk lee.. itu pun sbb berkejaran […]
Full Story » Filed under Me Tags:, ,

Tensen…

Written on June 21st, 2009 by Miss Yut2 shouts
Salam.. ketensenan melanda dgn maha dahsyat. Mana taknye.. barang2 yg dinanti, masih belum kunjung tiba. Ingat depa tak pos lagi ke, or hilang kat memana ke..Hari check tracking no, Alhamdulillah. […]
Full Story » Filed under Me Tags:, , ,
8 visitors online now
8 guests, 0 members
Max visitors today: 11 at 01:11 am +08
This month: 43 at 02-05-2018 05:00 pm +08
This year: 43 at 02-05-2018 05:00 pm +08
All time: 51 at 11-23-2009 09:39 am +08
Uses wordpress plugins developed by www.wpdevelop.com