Salam…

Tonight, I only managed to sew one tudung only. Itu pun masih belum buat jahit keliling guna twin needle lagi. Saja nak kumpul banyak sket tudung, later on baru jahit sekaligus. Sbbnya malas nak tukar jarum acapkali. heheh..

Lepas jahit tu, kemas kain2 perca yg masih disimpan. Kalau ikut hati, nak buang. Tapi kepala masih dok pikir apa nak buat dengan perca2 tu. mmg dah plan, tapi tggu lagi!! Dok sibuk ngems, jumpa la perca yg besar. Patutnya kain perca kecil je kan. Tapi ni dah tak leh nak jahit tudung lagi dah walaupun saiz dia besar.

mmm.. apa ku nak buat ye. So, I pun pi le selongkar bakul yg berisi baju2 anak yg tak berlipat lagi tu. Jumpa satu baju yg dirasakn sesuai. Langsung letak atas kain, dan potong.. heheh.. Lihatlah hasilnya…

baju

Gorgeous!!

utk siapa?? Azyana or Azzalea?

Sebenarnya masih belum siap 100%. Sebab yg pertama ialah, saya kehabisan benang putih utk jahit pada renda tu. Keduanya, dok pikir patut ke renda tu letak juga kat bahagian lengan tu. Lepas tu nak letak apa pulakkat bahagian leher. Aksesori utk jahit menjahit ni belum banyak lagi dalam laci tu. Tu yg tersangkut kat situ. Esok le kot pi cari bahan yg sesuai..

Kak Neeza, I’m calling you dear!! What should I do??

Blog Widget by LinkWithin

Share/Save/Bookmark